Samsung RB33J3219SS rvs

• Test panel 9,5 jun 2016

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 20 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung RB33J3219SS rvs op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

siemons 07-08-2017

mooie Samsung koel vries combinatie

Geschreven voor: Samsung RB33J3219SS rvs

wij hebben voor een Samsung gekozen voor het lage energie gebruik en lage decibel qua geluid de mooie uitstraling en makkelijke bediening

Pluspunten

• energie gebruik
  • lage decibel qua geluid

Minpunten

• geen
  • geen

Maria 01-08-2017

We hebben een mooie grote koelvries combinatie gekocht.

Geschreven voor: Samsung RB33J3219SS rvs

Mooie rvs uitstraling. Koelkast is mooi ingericht. En efficiënt in het gebruik .
De diepvries heeft drie laden maar ziet er solide uit.
Verbruikt weinig stroom in tegendeel tot ons vorig apparatuur.

Pluspunten

• ziet er mooi uit
  • verbruikt weinig
  • ze namen het vorig apparatuur mee
  • Levertijd gebeurt in goed overleg

Minpunten

• geen min

nathan 31-07-2017

de koelkast werkt goed

Geschreven voor: Samsung RB33J3219SS rvs

wordt goed koud en lekker stil en heeft veel ruimte voor de spullen lekker makkelijk in te stellen qua temperatuur

SanMarco 28-07-2017

Samsung koelvries/combinatie

Geschreven voor: Samsung RB33J3219SS rvs

Deze koelkast nu een maand in gebruik en tot nu toe bevalt het super!
Veel ruimte om je spullen op te bergen, En er zitten laatjes in om iets naar je toe te halen. De verlichting zorgt voor een mooie heldere verlichting in de koelkast.
Ideaal aan de koelkast is dat je via het schermpje op de deur de temperatuur kunt regelen. De functie power freeze is handig wanneer je ijsklontjes of net gekocht eten wil in vriezen. De vakantie functie heb ik nog niet geprobeerd want dat is nog niet aan de orde geweest ;-)

Al met al een goede koel vries/combinatie koelkast

Pluspunten

• alles snel gekoelt
  • power freeze

Minpunten

• flessen

MVH 27-07-2017

Super koelkast!

Geschreven voor: Samsung RB33J3219SS rvs

Om te beginnen: de koelkast is heel stil, oftewel geruisloos.
Het apparaat is mooi vormgegeven, met een handige 'touchscreen' bediening midden op de deur van het koelkast gedeelte. Hierop kan je onafhankelijk van elkaar de temperatuur van de koelkast en vriezer instellen. Tevens zit er de volgende opties op: 'powerfreeze' om versnelt producten in te vriezen; en 'vacation' (vakantie modus waarbij de koelkast uitgeschakeld wordt maar niet de vriezer om energie te besparen); en 'coolselectzone' in de koelkast om of vlees en vis extra koud vers te houden.
De koelkast en de vriezer zijn lekker ruim, dus je kan er heel veel in opbergen.
De indeling is goed, met een aparte lade voor vlees en vis onderin de koelkast, daarboven een lade voor groente en fruit. De ruimte boven de plank boven de groentelade is hoog genoeg om bierflesjes rechtop neer te zetten. In het flessenrek kan je mooi je wijn koelen. De lade er onder is uitschuifbaar, wat ook wel handig is. Boven het wijnrek bevindt zich ook nog genoeg ruimte. Het vak in de deur onderin de koelkast is ruim en hoog dus biedt plaats aan grote flessen en pakken. De bakjes daarboven in de deur kan je naar eigen wens hoger of lager hangen. Verder zit er zowel een uitneembaar eierrekje in de koelkast voor zes eieren, als een wat hogere transparante bak(je).
Ik vind deze koel/vries-kast super!

Pluspunten

• stil/geruisloos
  • vormgeving/RVS
  • zeer ruim
  • handige indeling
  • A+++ dus energie zuinig

Minpunten

• eirerrek wat wel wat groter gekund

jkoning 20-07-2017

koelvries

Geschreven voor: Samsung RB33J3219SS rvs

we zijn zeer tevreden over de koel vries combinatie.
de indeling is erg praktische de beschrijving duidelijk.

ER1 10-07-2017

Perfecte koelkast !

Geschreven voor: Samsung RB33J3219SS rvs

Mooie koelkast geluidloos, koelt producten goed en in now time. Groente , fruit en vlees blijven langer vers in het daarvoor bestemde lade. Ben zeer blij met deze aankoop!!

roy wösting 05-07-2017

Mooi design

Geschreven voor: Samsung RB33J3219SS rvs

Prima koel/vries temperatuur en constant. Prachtig design en makkelijk te gebruiken. Ging in eerste instantie voor een Smeg koelkast, maar naar mate ik de goede resultaten van Samsung had gelezen, dacht ze alleen goed waren in Smartphone, ben ik overtuigd nu van de kwaliteit van Samsung.

• Geluidsarm

erik 30-06-2017

Prachtige grote koelkast

Geschreven voor: Samsung RB33J3219SS rvs

Prachtige stille koelkast met goede ruimte in koel en vriesvak. Diverse temperatuursinstellingen waar je vriesvak kunt instellen, of vak voor groente of vlees. Ook koeling in te stellen tussen 1 en 7 graden. Mooie metalen buitenkant

Mc 16-06-2017

mooi design

Geschreven voor: Samsung RB33J3219SS rvs

Mooie koelkast en werkt perfect. Zuinig en voldoende ruimte. Ben er erg blij mee. Hij staat mooi in onze keuken.

Pluspunten

• mooi design
  • zuinig
  • voldoende ruimte

Amber 16-06-2017

Koelvriescombinatie

Geschreven voor: Samsung RB33J3219SS rvs

Goede koelkast met voldoende ruimte om alles in kwijt te kunnen. Ook de vriezer biedt voldoende ruimte en de temperatuur kun je voor zowel de koelkast als de vriezer separaat instellen. De deur kun je ook omhangen zodat deze naar de juiste kant open gaat. Heel handig, gemakkelijk in gebruik en ziet er goed uit!

Pluspunten

• Aparte temperatuur regeling
  • Deur om te hangen
  • Voldoende ruimte
  • Zowel vlees/vis bak als groente bak
  • Aparte houder voor frisdrankflessen

Minpunten

• Redelijk hoog(!)
  • Felle lamp

koelvriescombinatie 09-06-2017

geruisloze koelkast en een sieraad in je keuken

Geschreven voor: Samsung RB33J3219SS rvs

Ik ben zeer tevreden over deze koelvriescombinatie. Het is overzichtelijk, geruisloos en het staat nog mooi in de keuken met heel veel ruimte.

Pluspunten

• mooie vormgeving en kleur
  • handige handvaten, voorkomt vingervegen

Henk 31-05-2017

Koelvriescombinatie

Geschreven voor: Samsung RB33J3219SS rvs

Heb al eerder eerder een nofrost koelkast van Samsung gehad deze is no stiller en veel overzichtelijker gewoon weer een topkast

Carla 30-05-2017

Mooi groot en mooi uitelijk

Geschreven voor: Samsung RB33J3219SS rvs

Mooi uitelijk mooi uitstraling en kompakte inhoud en ruime vriezer overzichtelijk en ik ben er blij smile.

G. Teunissen 28-05-2017

Fijne koel Ries combi, met veel ruimte!

Geschreven voor: Samsung RB33J3219SS rvs

Mooie vormgeving, goede indeling. Veel inhoud!
Lekker koel ook! Mooie display aan de voorzijde, die aan gaat zodra de deur is geopend.

B van der M 28-05-2017

Zeer ruime koel/vries kast

Geschreven voor: Samsung RB33J3219SS rvs

Een mooie en zeer ruime koel/vries kast.
Zeer veel berg ruimte verdeeld over goede en ruime vakken.
Diepvries bakken ook zeer ruim.

Ruuubje 05-05-2017

Erg ruim, veel licht, zeer goed verpakt, deur val wel dicht

Geschreven voor: Samsung RB33J3219SS rvs

Deze koelkast gekocht ter vervanging van een zeer oude LG die minstens 3e hands was. De bezorging was over de drempel dus hoefde ik hem enkel uit te pakken en op de juiste plek plek te zetten.

De koelkast zelf was al goed ingepakt in stevig piepschuim, maar ok elke plank die er in lag was voorzien van goede plakkers met piepschuim.

Bij aansluiten maakt de koelkast direct een irritant piepgeluid alsof je de lichten van je auto aan hebt gelaten. Dit is omdat hij nog kort moet worden ingesteld (de tempraturen van de drie zones) en omdat de deur niet goed sloot door een stukje piepschuim. De koelkast maakt best wat geluid als hij bezig is om de eerste keer af te koelen, maar na een tijdje is dit naar beneden gegaan naar een heel zacht geluid.

Omdat ik hem nog maar net in gebruik heb weet ik niet wat de koelprestaties zijn maar als ik de verschillende tests door consumentenbond etc moet geloven erg goed (deze is bij hen getest als de RB29FERNBWW). Dit zou de best koelkast zijn die lager is dan 200cm.

De greeploze deur is best even wennen maar dat gaat helemaal goed komen.

Het licht in de koelkast komt bijna overal en ik zie de koude lucht gecirculeerd worden door de kast heen, leuk om te zien na zo'n oude kast.

Omdat dit een metallic is, is de kast wel vingerafdruk gevoelig.

Het enige minpunt dat ik tot nu toe heb is dat de deur altijd dicht valt, en als ik boodschappen aan het inladen ben moet ik er dus iets tussen zetten.

Pluspunten

• Kleur
  • Prijs
  • Instellen temperatuur via touch
  • Goed ingepakt

Minpunten

• Gevoelig voor vingerafdrukken
  • Deur kan niet open blijven staan

Bianca 21-02-2017

mooi model met genoeg ruimte

Geschreven voor: Samsung RB33J3219SS rvs

Vind hem erg mooi en heeft genoeg ruimte binnenin. 2 lades in de koelkast zijn erg handig en lades in de vriezer zijn diep genoeg om er veel in op te bergen. wel jammer dat de planken in de koelkast niet zelf in te delen zijn en alleen op een vaste plaats kunnen. Ook het flessenrek is nogal krap, de standaardflessen van 1,5 ltr. passen er niet goed in, zodat de plank erboven omhoog wipt. Verder een superkoelkast met genoeg ruimte voor een klein gezin.

Pluspunten

• uiterlijk
  • zuinig

Minpunten

• planken vaste plaats
  • flessenrek te klein

derya1001 20-06-2016

Super coole koelkast.

Geschreven voor: Samsung RB33J3219SS rvs

Super coole koelkast. Hij is echt super mooi. De vakken en de lades zijn erg ruim. Na twee weken gebruik geen ijsvorming in de diepvries gedeelte en geen condensvorming in de koelgedeelte. Temperatuur voor koel- en vriesgedeelte makkelijk apart in te stellen.
Met een woord : Toppie....

M 13-06-2016

Mooie design koelkast

Geschreven voor: Samsung RB33J3219SS rvs

Mooie ruim opgezette koelkast die qua functionaliteit en design wat mij betreft een 10 verdiend.
Ziet er mooi uit. Koelt goed en snel en heeft veel ruimte. De dubbele lade in het koelgedeelte zijn ideaal wat mij betreft omdat ik nu onderscheid kan maken in vlees/kaas/zuivel producten en een aparte lade voor groente en fruit. Dus geen geprop meer! Ook het vriesgedeelte is logisch en ruim opgezet